Zrządzanie terenem w pracy Reprezentanta Medycznego.
Utarło się, że zarządzanie terenem i klientami (TERRITORY MANAGEMENT) to proces, który zdecydowanie bardziej dotyczy grupy przedstawicieli handlowych niż medycznych. I coś w tym jest z perspektywy prowadzonych szkoleń w tym obszarze. Zdecydowanie większą uwagę zwracającą na to handlowcy, którzy w bezpośredni sposób mają wpływ na sprzedaż.
Nic jednak bardziej mylnego. Kompetencja doboru, monitorowania oraz zarządzania klientami z lejka sprzedażowego dotyczy każdej branży. Widzimy również pewien opór handlowców w odrzucaniu nierentownych klientów. Jeśli działania zostaną skierowanie do klientów bez potencjału, to nawet najlepsze technicznie wizyty nie przyniosą efektów w postaci realizacji celów sprzedażowych. Poniżej slajd z naszego autorskiego szkolenia pokazujący jak wygląda potencjał terenu i w jaki sposób należy go zagospodarować.
Podczas warsztatów, na podstawie konkretnych sytuacji uczymy jak maksymalnie wykorzystać trzy zmienne: czas, potencjał rynku i logistykę.
Mottem szkolenia jest powiedzenie, że „nie ważna jest ilość godzin w ciągu dnia, którą poświęcasz na pracę, ale to co jesteś w stanie z nimi zrobić.”
Zespół #GoFuture
www.gofuture.pl
biuro@gofuture.pl