Gofuture.blogwiedzy GoFuture Szkolenia Doradztwo Coaching

Błędy podczas sesji coachingowej.

Błędy podczas sesji coachingowej.

Jak wynika z naszej ankiety, zdarza się, że klient jest niezadowolony. Zastanówmy się, jakie mogą być przyczyny niezadowolenia klienta z sesji coachingowej.

-Brak ustalenia kontraktu z klientem- to właśnie kontrakt zawiera informacje jak długość sesji, ich ewentualna ilość, stawka za sesję;
-Brak przekazania i przestrzegania przez coach’a zasad etyki;
-Brak ustalenia celu na każdą sesję coachingową;
-Brak przygotowania coach’a do wykonywanego zawodu;
-Coach doradza oraz narzuca klientowi swoją opinię;
-Coach bierze na siebie odpowiedzialność na niepowodzenia klienta;
-Coach prowadzi sesję pomimo iż–
*po ustaleniu celu, wątpi w klienta;
*po ustaleniu celu, wątpi w możliwość realizacji celu;
*po „dojściu do muru” ma świadomość tego, że powinien powiedzieć stop i się wycofać (gdyż na przykład wykracza to poza jego doświadczenie lub kompetencje);
*jest świadomy swojej złej dyspozycji dnia;
-Brak świadomości klienta, na czym polega coaching;

Każdy z nas jest człowiekiem i popełnia błędy. Pytanie brzmi czy błędy coacha są świadome, wynikają z jego nieświadomości i popełnił któryś z powyższych, czy może nie zagrało coś jeszcze innego?

Zespół #GoFuture
www.coachingolsztyn.pl
coaching@gofuture.pl

Gofuture.blogwiedzy  GoFuture Szkolenia Doradztwo Coaching

Zostaw komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *