Gofuture.blogwiedzy GoFuture Szkolenia Doradztwo Coaching

Sukces w biznesie. Relacje czy doradztwo?

Ostatnio przeprowadziliśmy kolejny już WEBINAR na temat tego, co decyduje o sukcesie w kontaktach z klientami. Celem było znalezienie odpowiedzi na nurtujące wielu sprzedawców i managerów pytanie, czy RELACJE z klientami są kluczem do sukcesu? Czy istnieje może inny obszar, który budzi większe zainteresowanie, ale co najważniejsze stanowi „wartość dodaną” dla klientów.

Mamy nadzieję, że udowodniliśmy, iż RELACJE odchodzą do lamusa. Oczywiście nie można ich całkowicie wykluczyć, jednak w dzisiejszych czasach klientom zależy na czymś więcej, niż tylko na miłej pogawędce.

Badania przeprowadzone przez firmę CEB pokazują, że klienci poza produktem lub usługą, oczekują ze strony handlowca WSPARCIA i DORADZTWA. Tego, że handlowiec będzie znał ich konkretne potrzeby oraz zagrożenia związane z prowadzenia działalnością. Tylko wtedy możemy mówić o współpracy na poziomie biznesowym, a nie tylko relacyjnym.

Sam model Challenger nie należy do łatwych. Wymaga wiedzy teoretycznej (składa się z 6 kroków wizyty) oraz ciągłego doskonalenia w praktyce. Możemy jednak zagwarantować na podstawie przeprowadzonych szkoleń, a następnie rozmów z osobami stosującymi metodę Challenger, że jest niezastąpionym narzędziem głownie u najbardziej potencjałowych klientów.

Obserwujemy, że również doskonale sprawdza się w pracy przedstawicieli medycznych.

Zespół Gofuture
www.gofuture.pl
biuro@gofuture.pl

Gofuture.blogwiedzy GoFuture Szkolenia Doradztwo Coaching

Zostaw komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *