Gofuture.blogwiedzy GoFuture Szkolenia Doradztwo Coaching
Strefa managera

Przywództwo w świecie. VUCA.

by ,
Gofuture.blogwiedzy GoFuture Szkolenia Doradztwo Coaching
Strefa neurobiologii

Neurobzdury. Mit nr 9. Mózg “wyłącza się” podczas snu.

by ,
Gofuture.blogwiedzy GoFuture Szkolenia Doradztwo Coaching
Strefa neurobiologii

Neurobzdury. Mit nr 8. Wielozadaniowość – czy to ma sens?

by ,
Gofuture.blogwiedzy GoFuture Szkolenia Doradztwo Coaching
Strefa neurobiologii

Neurobzdury. Mit nr 7. Mózg – nieskończona pojemność danych.

by ,
Gofuture.blogwiedzy GoFuture Szkolenia Doradztwo Coaching
Strefa neurobiologii

Neurobzdury. Mit nr 6. Style uczenia się.

by ,
Gofuture.blogwiedzy GoFuture Szkolenia Doradztwo Coaching
Strefa neurobiologii

Neurobzdury. Mit nr 5. Kto ma “lepszy” mózg?

by ,
Gofuture.blogwiedzy GoFuture Szkolenia Doradztwo Coaching
Strefa neurobiologii

Neurobzdury. Mit nr 4. Duży znaczy lepszy.

by ,
Gofuture.blogwiedzy GoFuture Szkolenia Doradztwo Coaching
Strefa coachingu

Coaching zespołowy (team coaching)

by ,
Gofuture.blogwiedzy GoFuture Szkolenia Doradztwo Coaching
Strefa neurobiologii

Neurobzdury. Mit nr 3. Każda ilość alkoholu zabija szare komórki.

by ,
Gofuture.blogwiedzy GoFuture Szkolenia Doradztwo Coaching
Strefa ankiet

Czy jako manager brałeś kiedykolwiek udział w sesjach coachingowych – Management Coaching?

by ,
Gofuture.blogwiedzy GoFuture Szkolenia Doradztwo Coaching
Strefa coachingu

Coaching & Szkolenie

by ,
Gofuture.blogwiedzy GoFuture Szkolenia Doradztwo Coaching
Strefa neurobiologii

Neurobzdury. Mit nr 2. Półkule mózgowe i ich funkcje.

by ,
Gofuture.blogwiedzy GoFuture Szkolenia Doradztwo Coaching
Strefa coachingu

Coaching & Przyjaźń

by ,
Gofuture.blogwiedzy GoFuture Szkolenia Doradztwo Coaching
Strefa neurobiologii

Neurobzdury. Mit nr 1. Wykorzystujemy 10% naszego mózgu.

by ,
Gofuture.blogwiedzy GoFuture Szkolenia Doradztwo Coaching
Strefa coachingu

Coaching & Doradztwo

by ,
Gofuture.blogwiedzy GoFuture Szkolenia Doradztwo Coaching
Strefa refleksji

Turkusowa organizacja. Utopia czy marzenie?

by ,
Gofuture.blogwiedzy GoFuture Szkolenia Doradztwo Coaching
Strefa coachingu

Coaching & Terapia

by ,
Gofuture.blogwiedzy GoFuture Szkolenia Doradztwo Coaching
Strefa managera

Dojrzałość managera.

by ,
Gofuture.blogwiedzy GoFuture Szkolenia Doradztwo Coaching
Strefa coachingu

Coaching & Mentoring

by ,
Gofuture.blogwiedzy GoFuture Szkolenia Doradztwo Coaching
Strefa coachingu

Co zrobić z wartościowym pracownikiem, który nie realizuje swoich celów?

by ,

Zrządzanie terenem w pracy Reprezentanta Medycznego.

Zrządzanie terenem w pracy Reprezentanta Medycznego. Utarło się, że zarządzanie terenem i klientami (TERRITORY MANAGEMENT) to proces, który zdecydowanie bardziej dotyczy grupy przedstawicieli handlowych niż medycznych. I coś w tym jest z perspektywy prowadzonych szkoleń w tym obszarze. Zdecydowanie większą uwagę zwracającą na to handlowcy, którzy w bezpośredni sposób mają wpływ na sprzedaż. Nic jednak bardziej mylnego. Kompetencja doboru, monitorowania[…]

Efekt Krugera-Dunninga w pracy managera.

Efekt opisany przez dwóch socjologów, Justina Krugera i Davida Dunninga można sprowadzić do dwóch tez: Pierwsza: (najczęściej spotykana) osoby o niskim poziomie wiedzy mają tendencję do zawyżania swoich kompetencji (zbyt duża pewność siebie). Bardzo często podczas spotkań zabierają głos tylko po to, aby się odezwać i zaistnieć. Druga: eksperci zazwyczaj zaniżają swoje kompetencje w danej dziedzinie. Oczywiście nie odnosi się[…]

„Można całe życie zarządzać ludźmi, ale nigdy nie być liderem”.

„Można całe życie zarządzać ludźmi, ale nigdy nie być liderem”. Do napisania tego postu sprowokowały mnie ostatnio przeprowadzone szkolenia z managerami. Czasy pandemii wciąż zwiększają presję wywieraną na handlowcach, a dalej przekłada się na klientów. Pamiętajmy, że w końcu pandemia się skończy i wrócimy do normalności. Kto zyska gdy całkowicie „odblokuje” się rynek? Wielokrotnie podczas podwójnych wizyt obserwuję sytuacje, w[…]

Znaczenie procesów w organizacji.

Pojęcie procesów w organizacji można porównać do Potwora z Loch Ness. Wszyscy słyszeli, ale nikt nie widział. Świadomość wdrożonego procesu poprawia skuteczność funkcjonowania firmy. Minimalizuje błędy, wpływa na efektywne wykorzystanie czasu, eliminuje chaos i potencjalne konflikty. Ma wpływ na wynik finansowy. Często podczas konsultacji w organizacjach słyszymy pytanie: czy warto jest wdrażać procesy? Odpowiadamy, że z procesami jest trochę jak[…]

DEKALOG HANDLOWCA

DEKALOG HANDLOWCA Nie będę miał negatywnego nastawienia. Będę działał, a nie tylko gadał. Nie będę działał szablonowo, jeśli nie przynosi to efektów. Będę dbał o lejek sprzedażowy. Będę mówił o korzyściach dla klienta, a nie tylko cechach mojej oferty. Będę słuchał klienta i dbał o jego potrzeby. Będę wiarygodnym partnerem dla mojego klienta. Nie będę traktował mojego klienta z perspektywy[…]

Wielozadaniowość- prawda czy mit?

Wielozadaniowość- prawda czy mit? Jaki % ludzi ma do tego predyspozycje? Niech ten post będzie również niemym krzykiem do wszystkich, którzy w ofertach pracy umieszczają podobne wymagania ( autentyczne wpisy ):… „to stanowisko wymaga wielozadaniowości”.… „umiejętność wykonywania wielu zadań na raz”.… „multitasking”.… „praca pod presją i wielozadaniowość”. Dlaczego? Pojęcie wielozadaniowości zaczerpnięte zostało z branży IT. Termin ten został po raz[…]

Król organizacji.

Zakłamana rzeczywistość w relacjach managerskich i ich wpływ na funkcjonowanie organizacji. Czy pamiętacie scenę z filmu „Rycerz króla Artura”, w której S. Connery przedstawia Lancelotowi wizję debat na zasadzie równości? „ Tu nie ma króla- tu każdy jest równy i ma takie samo prawo głosu”. Proste to i odległe. Spotkania biznesowe organizowane na zasadzie „musimy coś WSPÓLNIE postanowić” bywają popisem[…]

Jak nie doprowadzić do spotkania z klientem?

W ostatnim czasie coraz więcej firm ucieka się do agresywnego marketingu, chcąc w ten sposób zwrócić naszą uwagę na swój produkt. Przez to każdy z nas zalewany jest ogromną ilością telefonów i maili z coraz to nowszymi propozycjami nawiązania współpracy, często podszyte są szantażem np. “musimy się spotkać, w przeciwnym wypadku może Pan dużo stracić”. Rozumiem determinację i chęci, rozumiem[…]

Wypływamy na szerokie wody

Jak wypłynąć na szerokie wody? Jeszcze niedawno byliśmy firmą szkoleniowo-doradczą, która obejmowała obszar woj. warmińsko-mazurskiego. Wiedzieliśmy jednak, że poprzez ciężką pracę i wytrwałość połączoną z wieloletnim doświadczeniem, jesteśmy w stanie wypłynąć na szerokie wody dotyczące usług związanych ze szkoleniem, doradztwem oraz coachingiem.Może zabrzmi to nieskromnie, ale jesteśmy z siebie dumni, że w sytuacji pandemii i wszelkiego rodzaju obostrzeń nie zważając[…]